16 november 2020

Donderdag 19 november weer groepslessen!
Afgelopen week hebben wij al velen van jullie mogen begroeten in de livestreamlessen via ZOOM. Wij gaan er vanuit dat we nog t/m woensdag 18 november lessen via ZOOM geven en vanaf donderdag 19 november weer gewoon live in onze eigen zalen! Je kunt voor de lessen vanaf donderdag 19 november dus ook alweer reserveren. Mocht de overheid toch beslissen dat we nog geen groepslessen mogen geven dan vervallen de reserveringen en blijft het ZOOM rooster van kracht. Uiteraard ontvangen jullie dan zo snel mogelijk de nieuwe linkjes. Hierbij vast de linkjes voor maandag t/m woensdag 18 november en nog een extra korte workout die jullie via youtube tussendoor nog kunnen doen! Succes en tot snel!

Hieronder vind je het rooster en de links voor de ZOOM lessen maandag 16 t/m woensdag 18 november. Zorg ervoor dat je ZOOM van te voren op jouw computer gedownload hebt. Nog niet bekend met ZOOM? Klik hier voor een handleiding!

Maandag 16-11-2020
Fat Attack 9.30u – https://us02web.zoom.us/j/83287199446
Body Balance 11.00u – https://us02web.zoom.us/j/81247174712
Body Balance 13.30u – https://us02web.zoom.us/j/87699695509
RPM 18.30u – https://us02web.zoom.us/j/82651652718
Group Fitness Yoga 20.00u – https://us02web.zoom.us/j/89756685705

Dinsdag 17-11-2020
Pilates 9.30u – https://us02web.zoom.us/j/82296447506
Group Fitness Yoga 11.00u – https://us02web.zoom.us/j/81410415151
Latin Dance 13.30u –  https://us02web.zoom.us/j/81076393791
Yin  Yoga 18.30u –  https://us02web.zoom.us/j/86111790950
Body Combat 20.00u – https://us02web.zoom.us/j/81166537371

Woensdag 18-11-2020
Fatburn 9.30u – https://us02web.zoom.us/j/87058175026
Group Fitness Yoga 11.00u https://us02web.zoom.us/j/83971872523
Body Pump 18.30u – https://us02web.zoom.us/j/87678177770
Yin Yoga 20.00u – https://us02web.zoom.us/j/82405694749

Blijf fit en doe dagelijks een 15 minuten workout

Het belang van een gezonde levensstijl wordt steeds duidelijker. Dankzij sporten voel jij je niet alleen fitter, maar neemt ook jouw weerstand toe. Misschien kom je er niet aan toe om een aantal keer per week naar Studio Perfect te sporten, of deel te nemen aan de online lessen via zoom. Daarom vind je hieronder een makkelijk trainingsschema die je prima dagelijks thuis kunt uitvoeren. Deze mini workout duurt slechts 15 minuten en heeft deze week het accent op het bovenlichaam.

•    De bedoeling is dat je de oefeningen herhaalt totdat je een ‘verzuring’ voelt.
•    Je start met de eerste oefening en gaat bij het voelen van de verzuring direct door naar de volgende oefening totdat je ze alle vijf hebt gehad
•    Heb je een serie oefeningen gedaan, start je weer van vooraf aan. Herhaal de hele serie 3x
•    Train op een gemiddeld tot bovengemiddeld tempo, zodat ook jouw hartslag verhoogt.

Bekijk de correcte uitvoering van de oefeningen op ons YouTube kanaal via de link in de foto!

Schema:
1.    Push-up
2.    Squat en Press
3.    Tricep Dips
4.    Reverse Flyes
5.    Plank Push-Up